Search This Blog

Aku

Ampang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Lahirnya pada 20 September 1976, anak ketujuh dari lapan beradik. Dilahirkan di Hospital Port Dickson dan dibesarkan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Anak kepada Haji Abdul Razak dan Hajjah Ainon ini telah berkahwin dengan gadis pilihan hatinya Latifah pada 15 September 2001. Kini perjalanan aku akan bermula.....

Friday 15 July 2011

aku akan keseorangan...

Assalamualaikum...

Tiba harinya isteri tercinta akan pulang ke tanah air tercinta dan aku akan terus berada disini. Pasti aku akan sunyi dengan leteran dan gurau senda isteri tercinta. Penerbangannya jam 8:10 malam ini waktu tempatan, tiga jam sebelum itu sudah kena ada disana. Pesanan ku buat mu wahai isteriku sesungguhnya suamimu ini amat menyintai diri mu. Jaga diri dan keselamatan sepanjang berada ditanah air. Suamimu hanya mapu mendoakan dari jauh sahaja akan keselamatan dan kesihatan diri mu. Moga urusan untuk mendapatkan permit tinggal akan dipercepatkan tanpa sebarang masalah, insyaAllah. Suami mu akan setia menanti mu disini....Kanda Sayang Kamu....

1 comment: