Search This Blog

Aku

Ampang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Lahirnya pada 20 September 1976, anak ketujuh dari lapan beradik. Dilahirkan di Hospital Port Dickson dan dibesarkan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Anak kepada Haji Abdul Razak dan Hajjah Ainon ini telah berkahwin dengan gadis pilihan hatinya Latifah pada 15 September 2001. Kini perjalanan aku akan bermula.....

Sunday 10 July 2011

Doha bermulanya satu perjalanan...

Assalamualaikum...

Tujuh jam perjalanan dari KLIA ke Lapangan Terbang Antarabangsa Doha. Dengan lafaz Bismillahirrahmannirrahim kami menjejakkan kaki ke bumi Doha jam 12:40 tengah hari waktu tempatan. Kehadiran kami disambut oleh Mr. Bala bekas ketua aku. Orang yang aku hormati dan dia juga bertanggungjawab membawa aku kemari. Terima kasih tidak terhingga kepad Mr. Bala jasa dan budimu tidak dapat aku balas dengan wang ringgit. Selain itu kedatangan aku turut disambut oleh penyambut tetamu hotel yang sedia menanti aku di lapang terbang. Kami terus dibawa kehotel tempat pengginapan yang telah disediakan oleh bakal majikan aku, Qatar National Bank (QNB). Hotel lima bintang dengan layanan lima bintang juga. Jam 5:00 petang waktu tempatan kami akan berjumpa kembali Mr. Bala. Masa untuk rehat sebab penat kami duduk terlalu lama dalam kapal terbang. Zzzzzz....

No comments:

Post a Comment